Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-20, 17:25   #1063
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nik Visa inlägg
Ok så du baserar dina "fakta" på att ingen kan vara så dålig helt enkelt.

Säger inte att du har fel för det kan mycket väl vara så att han gör detta medvetet men det jag menar är att gå med någonting så hårt så borde man ha lite mer på fötterna än bara egna antaganden.
Nu är det väl omöjligen så att Holms är förlorande utan att veta om den själv om han inte har sämre BRM än Baggio själv. Han vet hur mycket han har förlorat, han vet han inte är en vinnande spelare, men istället för att bara gräva ner sina sina rekar i kattlådan där de sig bör hamna rekommenderar han dem till sina användare, det är där felet ligger. Jag tror varenda bokföringförsök på Holms har slutat med att det visar sig rätt omgående att han är förlorande och att vitsen att fortsätta bokföra efter det är ganska liten. Av de ROI jag har sett från spreadsheeten pendlar han mellan 89-94%, vilket kan jämföras med AB's experter som under en månad faktiskt hade 100%+.

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Hej! Har ni plockat bort inlägget som jag gjorde om ROK (Nordkorea Bloggen) ,tror det var Boone som länkade den här inne... Letar igenom tråden utan att hitta den?!
Nej, den finns allt kvar:
https://www.sharps.se/forums/boones-c...chklart-se-41/

Sen tycker jag vi kan fastslå att Holms inte har några vanliga "annonser" på sidan utan allting är affe-länkar så därav får han inga rena reklamintäkter.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat