Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-20, 18:05   #1064
Nik

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Nu är det väl omöjligen så att Holms är förlorande utan att veta om den själv om han inte har sämre BRM än Baggio själv. Han vet hur mycket han har förlorat, han vet han inte är en vinnande spelare, men istället för att bara gräva ner sina sina rekar i kattlådan där de sig bör hamna rekommenderar han dem till sina användare, det är där felet ligger. Jag tror varenda bokföringförsök på Holms har slutat med att det visar sig rätt omgående att han är förlorande och att vitsen att fortsätta bokföra efter det är ganska liten. Av de ROI jag har sett från spreadsheeten pendlar han mellan 89-94%, vilket kan jämföras med AB's experter som under en månad faktiskt hade 100%+.

Nej, den finns allt kvar:
https://www.sharps.se/forums/boones-c...chklart-se-41/

Sen tycker jag vi kan fastslå att Holms inte har några vanliga "annonser" på sidan utan allting är affe-länkar så därav får han inga rena reklamintäkter.
Jo men jag säger inte att han är en vinnande spelare och det vet jag att han inte är. Det jag pratar är om han gör det medvetet för att få in pengar eller att han rent av bara är dålig och fortsätter.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat