Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-20, 18:16   #1
TipsKungen

TipsKungens avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 706

Mina rekar
Stats: 14 - 11 - 0
ROI: 113.34%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

2011-04-20 Tottenham - Arsenal (Premier League)

Datum: 2011-04-20
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Tottenham - Arsenal
Period: ft

Spel: Arsenal
Insats: 300
Odds: 2.50
Bolag: Expekt

Motivering:
Uniteds kryss igår ger Arsenal tändvätska ikväll, sista guldchansen.

Gunners dominerade spelmässigt stort mot Liverpool i helgen men fick nöja sig med 1-1 efter som vanligt alltför ineffektivt anfallsspel. Arsenal har dock få problem för dagen och egentligen är det bara Vermaelen som saknas. Sagna tillbaka och ersätter Eboue på ytterbacksplatsen. Tottenham har tappat i form under våren och jag är helt inne på att det är Champions League som stulit fokus och kraft. 1-3-1 i sina fem senaste matcher och enda segern hemma mot ett bortasvagt Stoke som laddade för FA-cupsemi. Spurs saknar fortsatt Hutton, Palacios, King och Woodgate. Kranjcar och Pienaar testas sent men Crouch är tillbaka efter avstängning. Arsenal är trots allt obesegrade i 15 raka matcher i Premier League och känns som det vassare laget. Båda lagen måste vinna och här kommer Arsenal få en betydligt bättre matchbild än man är vana vid. Möter oftast lag som backar hem och krymper ytor. Så spela inte Tottenham på White Hart Lane, framförallt inte då man måste vinna i kampen om fjärdeplatsen. Jag tror Arsenals passningsskickliga lag utnyttjar alla ytor som blir. Det är sällan Arsenal ger 2,50 på bortaplan.
TipsKungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat