Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-20, 18:31   #1065
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nik Visa inlägg
Jo men jag säger inte att han är en vinnande spelare och det vet jag att han inte är. Det jag pratar är om han gör det medvetet för att få in pengar eller att han rent av bara är dålig och fortsätter.
Han är inte så dum att han inte fattar att mer förluster ger mer pengar, sen hurvida han verkligen försöker få dem att förlora är en annan fråga, men en person som varit med i gamet så länge som honom vet att den BRM han rekommenderar bara genererar i mer konkurser än subprimelån.

Att rekommendera någon att gå ALL-IN eller ens spela med mer än 10% av kassan är inte "vi mot spelbolagen" utan "jag och spelbolagen mot er".

Dessutom vet vi att han följer denna tråden rätt noga (Hej Tobbe!) så nog borde han kunnat rätta till sin speltaktik om han så önskat.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat