Ogiltigt spel-ID: 361092
Denna droppade till 1.50 rätt omgående efter jag lagt spelet, inget speciellt värde kvar i spelet, tyvärr.
Ogiltigt spel-ID: 361098
Rico har inte sett sådär supervass som han brukar göra så här långt 2011, men det är säkerligen bara en tidsfråga innan han kommer igång. Bjarne har inlett 2011 på ett förtroendeingivande sätt och plockar sina poäng. Uppskattat att få win på dansken vid lika antal poäng mellan dessa.
Ogiltigt spel-ID: 361108
Denna gillar jag skarpt! Ljung har jag faktiskt inte mycket till övers för, (med risk för att jinxa denna redan innan matchen) så tycker jag faktiskt att svensken är riktigt usel. Han har ju absolut sina ljusa stunder, men det är väl som man säger. Även en blind höna... Kylmäkorpi gillar denna banan, det visade han föregående säsong. Han har startat 2011 sådär man kan otroligt mycket bättre. Förhoppningsvis bouncar han tillbaka redan idag på en bana han gillar. 1.80 är för snett!
Detta var allt för de tidiga matcherna vid 12:00 & 14:00, återkommer under tidig kväll för att kolla över de sena matcherna. Måste sätta mig ute i solen någon timme, riktigt skönt väder!