Ogiltigt spel-ID: 361055
Panthers en besvikelse i förmiddagsmatchen, ändå blir det en turnaround i slutet och de vinner by +2. Framförallt Sundström får ju ta och kamma till sig inför kvällens returmatch på Brandon.
Ogiltigt spel-ID: 361062
Ogiltigt spel-ID: 361063
Blev så tätt som jag förutspått, en riktigt bra match till på köpet. 1-5 i näst sista heatet gjorde ställningen 42-42 inför sista och således sprack också min middle där. Hur som helst, riktigt nöjd med att jag gjorde så. Blev en liten förlust men det kan jag ta.
Ogiltigt spel-ID: 361092
Rory strugglade lite i de två första heaten innan han vaknade till med två heatsegrar och där avgjordes också denna H2H. PK gjorde en bra match, men en uteslutning i näst sista och ett fall i sista gjorde att det blev pannkaka för honom.
Ogiltigt spel-ID: 361098
Rico var bra och Bjarne sämre i denna tidiga match. Det var egentligen avgjort redan efter två heat var när det stod 5-2 och inte så mycket att säga om detta. Well done, Rico!
Ogiltigt spel-ID: 361108
Började brutalt uselt med att Ljung plockade en tvåa och Kylmä nollade i första omgången. Sen var det tillbaka till reality. Ljung 0+1+0 på sina tre sista och Kylmä 3+3+2+1 på sina fyra sista. Denna var lite piece a cake till slut.
Återkommer senare mellan 18-19:30 om jag finner något skoj till kvällens fyra matcher.