Ogiltigt spel-ID: 361366
Har aningar om att detta möte kommer bli otroligt tight och det förvånar mig inte ett dugg om det blir ett one-heat-decider i sista heatet för kvällen på Norfolk. 2.70 på Poole med insatsen åter vid oavgjort låter väldigt najs i mina öron.
Ogiltigt spel-ID: 361354
Under gårdagen blev Swindon "slaktade" på hemmabana mot Brummies, har mycket svårt att se de tappa denna match hemma på Perry Barr. Tror att Kasprzak och Co rinner ifrån och vinner ganska komfortabelt här.
Ogiltigt spel-ID: 361385
Tidiga matchen hade Panthers hemmabana, nu är det Bees som har det. Och det blir ett kärt återseende för en speciell förare på Brandons oval ikväll, jag pratar om Chris "Bomber" Harris som kör som gästförare för skadade dansken Hans Andersen. Denna banan kan han utan och innan, varenda liten vrå och vet precis hur han ska manövrera cykeln. Bees tappade mer och mer och till slut gick Panthers om tidigare idag i slutet men de imponerade inte. Bees for a double-digit win!
Ogiltigt spel-ID: 361375
Jag gick med Bjarne +0.5 tidigare idag mot Rico, men det blev ju helfel. På denna bana trivs Rico och en sak som är bättre är att han antagligen kommer få fler heat än Bjarne iochmed att Lakeside kör R/R för Shields i detta möte. Han ska inte ha några problem alls att knäcka Bjarne med två poäng och minst ett heat mer än dansken.
Ogiltigt spel-ID: 361381
Rent värdespel, det kommer bli en blowout på Arlington ikväll. Frågan är med hur mycket? De ska hur som helst ordna denna spread med relativt god marginal IMO. Lakeside tvingas till en eller kanske två ändringar och det är som nämnt ovan, Shields ut och R/R för honom, det är positivt för Rico men inte för övriga laget. Tappar i styrka. Det ryktas också att Swiderski är illamående och inte kommer köra ikväll, in för honom ska isåfall Lubos Tomicek köra (svag förare sett till Swiderskis kapacitet!).
Känner goda vibbar inför kvällen, nu plockar vi hem detta FFS!