Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-23, 16:32   #46
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Varför göra så här mot sig själv?




Varför folk väljer att krypa ner fullt påklädda i sängen är för mig en gåta. Det är fan ett privilegium förunnat folk på härbärgen och inget man utsätter sig för frivilligt. Dom flesta har väl somnat på fyllan med kläderna på och vet hur unket det känns när man vaknar. Så finns det folk som helt frivillig klär på sig för att känna sin bekväm mellan lakan och täcke! Jag begriper dig inte och bara tanken på att behöva vakna upp fullt påklädd under täcket gör mig illamående.

Är man rädd för att barnen ska rycka av täcket och se sin far naken (hemska tanke..) kan man väl sova i ett par korta byxor där paketet får plats att andas. Men hel kostym är ju så sjukt att jag inte finner ord. Ja okey då, några ord blev det.

Någon som går igång på att sova med kläderna på, eller gör det av andra orsaker, får gärna berätta om upplevelsen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+10), Stekel (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat