Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-24, 15:33   #159
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jahapp, då har man gått igenom dagens utbud och har funnit tre spel som jag gillar och ser värde i.

Ogiltigt spel-ID: 363449

Eagles är serieledare och de har sett riktigt bra ut så här långt under 2011 i EL, tycker bookies undervärderar deras chanser något. Pirates ska givetvis vara stora favoriter i egenskap av hemmabana samt potentialen i laget. Eagles innehar ett något vassare reservpar med Bridger i spetsen än Pirates som dock har Andersson. Men det finns brister även i Pirates, ibland kan koncentrationen brista något och i år Eagles ett av de lag som har kapacitet att ta hem en seger på Wimborne Road. Betsafe erbjuder nästan samma odds på 2-way som andra bookies erbjuder på 3-way. Smallbet här!

Ogiltigt spel-ID: 363453

JK har börjat komma igång, han har sett vassare ut under de senaste matcherna. DW är rutinerad och har hemmabana men har också han haft svårt att få ihop de där riktigt sköna poängen i matcherna inledningsvis, således väljer jag att gå på doggen med +2.5 (Bet365 erbjuder +2 (3-way)@2.37) så detta känns bra till 2.20.

Ogiltigt spel-ID: 363463

Även här har vi två förare som haft svårt att få det att stämma so far 2011, JD är den bättre av dessa två och ska således vara fav. Detta är inte en av CW's favoritbanor och jag tror han får svårt att plocka ihop nog med poäng för att matcha JD's siffror i eftermiddag.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)

Senast redigerad av Overkill den 2011-04-24 klockan 18:24.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat