Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Jag är inte lika säker perfis.
6 heat på Freddie tonight och en score på 15-16 poäng är nog ganska tänkbart scenario.Speciellt eftersom PK nog snart kommer börja dippa lite.Det enda som skulle kunna ligga Freddie lite i fatet är att Proctor har börja hitta formen igen och FL kanske släpper honom före sig i något eller några heat.
Tycker inte att "våran" Bomber har presterat som han kan ännu i år.Är lite kluven till spelet,får fundera lite till.
Gillar inte linan på sides,Unibet är hittills bäst med BV på +5,5.
Hade själv trott att bookies skulle släppa på 7-9 poäng,hade nog lirat BV Ats då.Men 5,5 är ju snarare 4 poäng iom poängberäkningen.Lutar åt att jag ligger lågt ikväll.
Edit;Men hoppas naturligtvis att denna sitter nu när jag såg att du gått in tungt.Good Luck. 
|
Grejen är att jag tycker Harris heat ser väldigt överkomliga ut. Kör i par med Kling, som jag inte har mycket till övers för. Freddie har ju inte heller varit helt stabil inledningsvis och pressen på honom att prestera ikväll är enorm. De har inte råd att han gör en dålig match för då blir det torsk. Frågan är hur han hanterar detta? Vad jag vet tidigare så har psyket inte varit sådär jättekanon för honom.
Time will tell, men jag känner mig mycket nöjd inför kvällen!