Citat:
Ursprungligen postat av Lawio
Sanslöst att den droppa till 1.30 -.-
Men spelade Munktorps BK till 2.00, den har också droppat mycket i odds..
|
Ett dåligt spel imo. Mer värde i Fagersta just nu tycker jag =)
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Juventus som ett svenskt div-4 gäng kan givetvis bara sluta på ett sätt. Det begriper till och med jag.
Men kan man verkligen döpa sitt lag till vad som helst? Uppenbarligen så kan man ju det, fast man trodde ju liknande namn var varumärkesskyddade.
|
Jag vet inte riktigt hur det är när man väljer namn på lagen. Tycker det är rätt larvigt att ta namn från storlag men det är min åsikt. Kan för övrigt berätta att dem spelar i likadana matchtröjor som italienska Juventus
Citat:
Ursprungligen postat av Hedo
Hinner jag före dig med Kolsva-infon nu?  Ingen lånas in från Köping FF till morgondagens premiär. Tillberga har iofs droppat till 1.70 så det är tveksamt om det finns nåt spelvärde där.
Vad tror du om Sala-KBK förresten?
Sala är ju ruskigt hemmastarka och står i 2.80. Funderar på att lägga ettan men har för dålig koll på Sala. Kungsör saknar iaf Yanick Landu, Thomas Ling, Daniel Källberg och John Hallin som alla hade varit ordinarie i vanliga fall.
Startelvan lär bli: Carlsson - N.Abidi Michael Andersson J.Karlsson - P.Karlsson Johansson - Jeng Idling Kodia - Bergdahl.
|
Det stämmer, inget kff-lån. För övrigt tyckte jag inte att det var något värde i 2.15 på Tillberga och nu är det definitivt inte det. Men man vet aldrig vart man har Kolsva, kan både bli 5-0 och 1-3.
Gällande Sala-Kungsör så har Kungsör droppat från 2.20 till 1.80. Har faktiskt ingen aning om varför. Har sett båda lagen i år och KBK imponerade mycket mer än unga Sala. Salas odds lockar lite med tanke på att det är 4 startspelare som saknas i KBK, var av Ling och Hallin nog är dom 2 bästa. Men jag avstår nog spel på den matchen.