Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Problemet med Harris tror jag är att han kör som nummer 1.
Kanske låter sjukt att skylla på det,men han är ju ingen ingen bra starter och i heat 1 står han alltid på bana 3 eller 4 iom heatschemats utformning.Det är extra svårt i från de startbanorna i det första heatet och det är ingen bra start för självförtroendet att allt som oftast få tugga grus i sitt första heat.Då börjar han fundera och gör konstiga ändringar på cykeln.Han hade samma problem förra året i Coventry innan dom gjorde värningen av Kasprzak och Bomber började köra som nummer 5 istället.Som nummer 5 kommer han först ut i heat 4,när materialet har flyttas ut en i bit i banan och det blir mer fördelaktigt för honom.
Andreas Jonsson har samma problem i Dackarna,konstigt att dom inte har fattat det efter alla år...
|
Håller med, men å andra sidan fick Bomber faktiskt starta på bana 1 idag. Inte fan hjälpte det!
Nya tag imorgon när det vankas Elite League Pairs i King's Lynn. Brukar alltid vara ett sevärt event och jag tror det blir så imorgon också, ska nog gå att hitta några trevliga/spelvärda lir också.
Live på Sky Sports, så stream erbjuds. Detta är ett av de event jag verkligen uppskattar att EL ordnar där lagen ställer upp med sina två bästa och så kör de tillsammans mot övriga lags "toppar".
Ska bli superkul att se Darcy imorgon tillsammans med Holder. Watt skulle kört men väljer att ge den unge aussien den platsen istället, tycker det är helt rätt gjort.