Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-27, 01:06   #17
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
1: Missbruk av prefix är om man inte använder det på korrekt sätt, oavsett intentioner. Ingen här tror att Badass avser att förstöra för någon.

2: Ingen dissar hans spel.

3: Det är inte oödmjukt att påpeka reglerna, därför det finns moderatorer.

Jag menar att jag inte förstod ett dugg av den första reken, eftersom jag inte kan trav. Jag kunde inte läsa mig till om spelet var bra nog. Informationen var för knapphändig.

Jag påstår inte att någon är en idiot så sluta försök lägga ord i min mun.

Du ska inte referera till en annan rek genom en extra rek-tråd, då postar du bägge spelen i samma rek-tråd alternativt starta en "dagens trav"-tråd eller en dagbok där du kan skriva på det sätt som passar dig, där kan du även posta en rek-mall för varje pick med hur lite eller hur mycket info du vill.

1. På vilket sätt "missbrukar" jag prefixet "rek" när jag tydligt skriver att man skall se på min tidigare rek för att få fullständig info? Står det i era statuter att man INTE får göra så? Gör det inte det så har jag alltså inte gjort något fel, eller hur?

2. Klart du dissar mitt spel då du helt klart är ute för att förminska dess värde! Detta genom att åberopa regler som jag tror inte finns...!

3. Det är oödmjukt, vad fan är detta för ord, att påpeka regler som inte finns...!

Den som inte inser att detta är en politisk handling från "vissa" moderatorer är riktigt naiva...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat