Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-27, 05:11   #15
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stooges Visa inlägg
"Nordicbet, Unibet och bet365 vid limitering ger dig inte ens möjligheten att skicka vidare för godkännande."
KP , hehe faktiskt går det att få det manuellt granskat av samtliga nuförtiden.
Unibet har jag inte provat på 6månader ca så möjligt att det kan ha ändrats där. Dock är jag tveksam till det.
Bet365 nope, är du limiterad, Nu talar jag om en riktig limitering där ett flertalet menyer från ditt konto även försvinner, bl.a. bonusdelen/referrera en vän osv. Så finns inte den möjligheten.
Nordicbet provade jag senast igår, maxtaket gällde och inget kunde skickas vidare till manuellt godkännande som de brukar gå.

Såhär ser bet365 ut när du försöker satsa mer än vad deras "Max" säger.

och såhär säger bonus/värvningsavdelningen efter limiteringen

och för skojs skull, så får du här en chattlog från deras support jag talade med nyss. För det är alltid lika kul att få se deras olika bortförklaringar varenda gång. Men nu verkar dom iaf ha skrivit ihop en text angående detta.
Detta konto har jag inte loggat in på i ca 8månaders tid nu.

Spoiler:
Euan M gick in på chatten
Du har kopplats till Euan M
Euan M Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?

XXX Hej, varför kan jag inte värva en vän?
Euan M Okej, får du upp nått felmeddelande?
XXX Tyvärr är du inte kvalificerad för detta program.
Euan M Skulle jag kunna få ditt användarnamn samt fyrsiffriga säkerhetskod?
XXX YYYYYYYYYY
XXX minns ej säkerhetskoden för jag inte loggat in på ett tag, möjligt att det är YYYYYY
XXX Jag är iaf inloggad nu
Euan M Stämde bra det
Euan M Ett ögonblick.
Euan M För att belöna nuvarande kunder och för att attrahera nya kunder erbjuder bet365 regelbundet bonusar och gratisspel.

Dessa erbjudanden är kostsamma och bet365s policy är därför att inte erbjuda dem där de kan utgöra en betydande skillnad för lönsamheten hos en kunds konto.

Ditt konto har identifierats som ett sådant och om du vill fortsätta att vara kund hos bet365 så kommer du tyvärr inte vara
Euan M Det är det svar jag får för det tyvärr
XXX Meddelandet bröts i mitten. Kan du ta om delen efter "Ditt konto har identifierats"
Euan M För att belöna nuvarande kunder och för att attrahera nya kunder erbjuder bet365 regelbundet bonusar och gratisspel. Dessa erbjudanden är kostsamma och bet365s policy är därför att inte erbjuda dem där de kan utgöra en betydande skillnad för lönsamheten hos en kunds konto. Ditt konto har identifierats som ett sådant och om du vill fortsätta att vara kund hos bet365 så kommer du tyvärr inte vara berättigad till bet365 erbjudanden i framtiden.
Euan M Sorry, fick bara hälften skickat till mig
XXX Okej, men det där gäller endast bonusar och gratisspel enligt texten du skrev, jag vill ingetdera. Jag vill värva en vän till er istället.
Euan M Ja, men den ingår i bonusprogrammet. Så det är därför som du inte kan värva en vän
Euan M Inte jag som tagit det beslutet. Men jag kan skicka en överklagan, så får dom kika över ditt konto och ta ett beslut
XXX Rätt konstigt. Om jag inte anses som lönsam så betyder det inte att min vän också inte anses som lönsam eftersom den personen inte ens har konto hos er och ni vet inte heller hur hans spelsätt är.
XXX Nej det behövs inte. Tack iaf för hjälpen
Euan M Inga problem
Euan M Tack för att du kontaktat bet365 via Live Chat idag.
Euan M har lämnat chatten.
Chatten stängdes av bet365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat