Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-27, 06:51   #2
1nce
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddsen är inte ute på alla matcher än, den jag gillar bäst just nu är Jason Brilz ~2.05.

8/10u på Jason Brilz 2.06@Pinnacle.
Tycker Brilz är bättre än vaktmästarn' på det mesta, bättre brottning, bättre takedowns, bättre grappling och hans toppkontroll är enastående. Stående är de ungefär lika dåliga, vaktmästarn' har en hård och snabb jabb som kan ge utdelning och poäng så länge han kan hindra Brilzs nedtagningar vilket jag inte tror han kommer kunna.

5/10u på Mark Bocek 2.11@Pinnacle.
Väldigt intressant och svårbedömd match. Bendo har en liten edge stående, mest tackvare sina snabba och hårda sparkar men vi får se om han vågar sparka så mycket pga risken att bli nedtagen. Som jag ser matchen utspela sig så kommer Bocek clincha och kämpa hårt för nedtagningar som säkert lyckas efter en del möda, han brukar jobba hårt så jag tror han har den cardio som krävs för en sån här match. Skulle Bendo försöka ta ner Bocek tror jag han går bet faktiskt, hans nedtagningar är helt ok men ändå inte bra. Faran för Bocek är att hamna i Bendos giljotin, ett öde många tidigare motståndare gått till mötes, Bendos giljotin är riktigt jävla bra och jag tycker det är X-faktorn i matchen eftersom Bocek kommer vilja gå på takedown. I övrigt så är Bocek den bättre brottaren och grapplern, hans BJJ håller väldigt hög nivå och det är det som talar för att han borde kunna undvika giljotinen.

Senast redigerad av 1nce den 2011-04-27 klockan 07:06.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat