Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-05, 23:46   #31
dNa

dNas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 255
Standard

Jag lägger till:
NJ Devils @ 1.74 5u

Nu får vi se om jag gjorde rätt här, möjligt att det var alkoholen som la detta spel då jag tänkte avstå den tidigare men hoppas det går vägen.

Men iallafall, jag suttit och kollat fram och tillbaka på matchen under kvällen och tog nyss ett beslut om att spela en rak vinst på Devils till 5u.
Det som fick mig att tveka tidigare var oddset och Toronto's oförutsägabara form.
Jag hade redan bestämt mig för att spela Blackhawks och ogillar egentligen att spela 2st 5u spel till dessa odds då båda måste sitta för att hamna på plus-sidan.
Men gör ett försök inatt i alla fall. 100% träff inatt siktar jag på

Devils har för de som missat de fått in en trevlig prick i laget, Kovalchuck.
Det här är enligt mig en spelare som är så pass bra att det är inte enbart hans jobb när han kommer till ett lag som gör skillnaden, utan ett helt lag kan höjas utav att få in en sån spelare i truppen. Det är något jag tror händer inatt..

Devils fick alldeles nyligen pisk av Toronto med 3-0 på bortais men det oroar mig inte här (såg dock inte matchen).
Devils hemma är riktigt bra, 17-5 de 22 senaste. Kollar man på Toronto's 10 senaste borta matcher så är det 1-9.

Statistik:
Citat:
Toronto is 1-6 SU in its last 7 games
The total has gone OVER in 6 of Toronto's last 9 games
Toronto is 1-9 SU in its last 10 games on the road
The total has gone OVER in 4 of Toronto's last 6 games on the road
Toronto is 4-2 SU in its last 6 games when playing New Jersey
The total has gone UNDER in 4 of Toronto's last 5 games when playing New Jersey
The total has gone OVER in 6 of Toronto's last 9 games when playing on the road against New Jersey

New Jersey is 1-4 SU in its last 5 games
The total has gone UNDER in 7 of New Jersey's last 10 games
New Jersey is 17-5 SU in its last 22 games at home
New Jersey is 2-4 SU in its last 6 games when playing Toronto
The total has gone UNDER in 4 of New Jersey's last 5 games when playing Toronto
New Jersey is 4-6-2 SU in its last 12 games when playing at home against Toronto
The total has gone OVER in 6 of New Jersey's last 9 games when playing at home against Toronto
Statistiken säger Toronto när de här två lagen möts men testar Devils, 5u.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat