Hallå Sharps!
Inspirerad av RobinD började för ungefär en vecka sen med ett total-system inom Fotboll och tänkte ta och skapa en dagbok till detta. Ni kommer se många picks som är lika som RobinDs då vi använder liknande system för att komma fram till spelen men även spel som går emot hans spel kommer att dyka upp då och då. Alla spel läggs i ett 2-6 system.
Kort info hur jag kommer fram till mina spel inom fotbollen:
- Trender bland lagen (Målsnitt på senaste 5/10 matcherna, Hemma/Borta snitt, form, etc)
- Tidigare möten
- Situationer i Ligan/Cup (Är matchen viktig för att undvika nedflyttning etc)
Även fast det gått relativt bra i börja så är detta fortfarande i ett tidigt skede men jag hoppas på att kunna visa ett positivt resultat i längden också.
Har ni några frågor angående något så är det bara slänga iväg så ska jag försöka svara så bra som möjligt.
Kommer även i början av sommaren att dra igång totaler för MLB.
Hur jag spelar 2-6 systemet:- På -odds (1.01-1.99) spelar jag "Bet to Win" i varje slot. Dvs "Bet to Win" 1,2,4,6,8,12.
- På +odds spelar jag "to bet" i varje slot. Dvs "to bet" 1,2,4,6,8,12.
- Jag tar med tidigare förlorad juice på +odds oavsett om orginalbettet täcker juicen.
Exempel:
B1 = Förlust 1.2u
B2 = Förlust 2.1u
B3 (2.3 odds) = 4.3u bettas och eventuell vinst är lika med 5,59u och serien är +2.29u efter B3 vinst. Ett 4u bet hade varit 5,2u i vinst och ett + på 1.9u i serien.
Sheet hittas här:
https://www.sharps.se/spreadsheet/7205