Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-28, 15:51   #9
Moffegrev
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Var inne på att lira Claude Patrick om man hade fått ~1.80 men nu när man får ~2.50 på motståndaren Daniel Roberts känns han värd ett spel ist.

Moffe, du var inne på Roberts ganska tidigt? Vad har du för tankar?

Först och främst så antar jag att Roberts kommer vara undervärderad eftersom kandensaren har hemmaplan. När jag nu ser att oddset ligger på 2,5 så ska pengarna in:

Anledningen till att jag tror på Roberts här är att han är den fysiskt starkare av de båda, och han kommer kunna kontrollera fighten med sin brottning. Roberts är lite av ett freak, och är rätt stor för sin viktklass. Jag tror inte han har några större problem att få ned Patrick, och väl där hotar Patrick främst med giljotin (Vilket Roberts lär vara fullt medveten om), och är relativt ofarlig från guarden.

Senaste fighten jag har i minnet är när Patrick mötte en jävligt trött James Wilks i London (var där och såg fighten), och han hade fan problem med Wilks, som knappast har varit en kraft att räkna med den senaste tiden.

Som sagt var, tidigare har Patrick mött okända kanadicker som han har kunnat subba rätt enkelt, nu möter han en amerikansk brottare med stabilt ground game, som dessutom är fysiskt starkare.

Tror faktiskt Robert tar den här, och oddsen ligger en hel del högre på Roberts än vad de borde.

Kommer själv skicka in ett par units på Roberts.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat