Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-28, 22:52   #22
poja_90

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12945884.ab

Nya bilder ifrån spansk tv att Pepe INTE träffar Alves, Ändå kör alves en 360 i luften innan han faller o börjar gråta OCH får bäras ut på bår.

Nu kanske ni tolkar mig som en fet madrista då jag lagt upp några videos emot barca. Faktum är att jag alltid hatat köplaget real mer än barca eftersom de spelar en fantastiskt fotboll när bollen är uppe i anfallet, börjar dock tröttna på deras 80 minuters rullande boll. men dessa filmningar som Spelarna i barca håller på med är ju bara löjligt, särskilt busquets då han är minst lika ful som resten av värstingarna. Skillnaden är ju då att värstingarna inte börjar böla så fort de får en tackling emot sig.

Spelförstörelse är en taktik både bland tränare och spelare, det är klart som fan att en försvarare börjar dra i tröjan när det börjar lukta farliga situationer. Ett taktiskt gult kort, och ja Mario det tillhör fotbollen mer än filmningar.

Mourinho använder ju sig av spelförstörelse taktiken och det hyper defensiva då det är lösningen emot ett lag som barca. Det är ju samma sak som barca kör taktiken att passa runt i 80 min för att trötta ut motståndarlaget och attackera med snabba bollar bakom backlinjen. Hårt spel hör till fotbollen, se bara på PL.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat