Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-29, 02:17   #30
Zimond

Zimonds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Alltid lika intressant att se hur selektiv hjärnan är. Till exempel är det alltid RVPs utvisning som diskuteras när man pratar om matchserien Barca - Arsenal, men aldrig Messis bortdömda mål för 2-0 på Emirates.

Listorna för felaktiga domslut kan göras lång åt båda håll och förmodligen är det endast en standardavvikelse eller så som skiljer antalet åt.
Förutsatt då att domaren inte kommer behöva ta fler beslut för ett lag som har bollen 70% av tiden? Det verkar ganska rimligt tycker jag. Eller FC Uefa-teorin kanske är rimligare?

Roligast var för övrigt Mourinho som sa att han hade skämts om han hade vunnit CL på samma vis som Guardiola gjorde (med semifinalen i åtanke). Har han raderat Portos semifinal mot Deportivo från minnet kanske? Eller han kanske rent utav skäms för CL-vinsten med Porto?

Som Barcasupporter tycker jag också, så klart, att vissa spelares uppträdande emellanåt är skamligt. Det är rätt synd. Jag hade dock tyckt att det var värre om jag som maräng såg mitt lags identitet, stolthet och vita uniform svärtas ner av Mourinhos defensiva truppformeringar.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat