Vi kör väl igång direkt och drar igång med det ni kom hit för att hitta:
Spel #1:
| 2011-04-30 02:10 | MLB | Kansas City Royals vs Minnesota Twins UNDER |
U 8.5 |
FT |
4 |
1.952 |
Ikväll pitchar en pitcher jag håller ögonen på eftersom jag tror han ständigt kommer bli undervärderad denna säsongen; Bruce Chen (KC). Han har haft en bra inledning mot de sämre lagen och två plumpar i protokollet mot Angels och nu senast mot Rangers, men han brukar vara vass efter en dålig match, framförallt hemma. Minnesota som efter en otroligt medioker insats igår ställer idag upp med Scott Baker som varit bra det senaste. Baker har bara gett upp en enda run i sina senaste 14 innings efter en trög start och ska Twins bli någon faktor i år gäller det att han forsätter leverera. Hans senaste två bortamatcher mot Orioles och Rays var av det bättre slaget dessutom. Knauffman Stadium är en arena som inte tillåter speciellt många långbollar, så även här talar det för ett underspel.
4u @ 1.952 på

Vi börjar väl med en vinst?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."