Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-29, 22:58   #28
DamageINC
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ljepoje Visa inlägg
Diòsss Mios, ¡Jesús míoooooo ! =)


Innan match :

Hemmalaget Catania förväntas VINNA > låg odds (Trots dålig placering & senast torsk mot Cagliari)

Bortalaget Cagliari förväntas TORSKA > Hög odds (Trots bättre placering & senaste vinst mot Catania)

Efter match :

Hemmalaget Catania > Torskar ("Olyckligtvis")
Bortalaget Cagliari > Vinner ("Överraskande")

Resultat :

Alla inblandade "parter" delar på "vinsten" inklu. Don Corleone =)


(Förresten studerar jag vid Politisk/Vetenskapliga Pr-a , utbyte Lissabòn .. Glädjer mig att "det ger result" i så tidigt skeede .. =) )
Åh det gör mig så ont att läsa detta, du har helt missförstått hur en oddsmarknad fungerar. Oddset på Catania utifrån tabell/form osv borde kanske ligga på 1.8-2.0. Men eftersom det snackas om läggmatch så har bolagen förmodligen fått in väldigt mycket pengar på Catania och oddset har därmed sjunkit/lagts till 1.4.

Om det nu hade vart som du tror att Catania torskar med flit så borde det någonstans ha lagts väldigt mycket pengar på Cagliari istället, och bolagen hade därefter korrigerat oddsen (såvida det inte bara är du och din informatör som vet om det hela och det är ni som riggat matchen). Det finns inte ens chans i världen att du hittar odds på upp emot 10.00 för det laget som misstänks vara riggade att vinna.

Kontentan av det hela är att detta är ingen dubbelkrisskrossrigg som du försöker beskriva, utan om matchen är fixad så är den fixad till Cataniaseger, utan tvekan. Dock så har jag ingen aning om det är en fix, och spelas den av riktigt kan Cagliari mycket väl vinna, men Catania lägger sig inte
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng