Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-30, 00:04   #30
joppoe

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1362

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"Resultat :

Alla inblandade "parter" delar på "vinsten" inklu. Don Corleone =) "

Och vilka summor skulle bolagen släppa igenom här ??? max 200 pix på dessa tre och ALLA inblandande delare lika fattar du hur många som måste vara inblandande i ett sådant "fix"

bolagen tar bort dom från marknaden direkt om dem märker höga insatser på högoddsare

men ett tips från ingenstans(((söndag finns det fixed game i tjeckien)))7,5 oddsare
Slavia Prague-Usti nad Labem 2:a

obs ger ingen mer info pga röjande av personers inblanding..take it or leave it...

hmm är jag full eller har jag rätt??? resultatet ser ni på söndag jag säger 1-2...nee skit samma slut med drygheterna från min sida snart kan jag inte stava rätt pga sista whiskeyn.....

MEN........finns det sanningi det jag skrev????? eller??? jag vet vad jag anser om den matchen.....har mina källor OBS skriver inte vilket forum jag fått det ifrån

äää skit nu vart jag dryg...ska sluta dricka whiskey på kvällarna..sorry alla som tog illaupp inget illa ment mot nån men kunde inte låta bli att bli spontan i denna tråd på fyllan

Kom ihåg att kolla upp resultatet i min match på söndag((you gonna get a suprise)

natti natti
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng