Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-30, 09:53   #207
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ok, då har jag gått igenom första delen inför kvällen. Efter detta så ska jag börja kolla H2H mellan förarna, har ett par leans redan. Då det är premiärtävlingen så hålls insatserna ner någorlunda.

Ogiltigt spel-ID: 369789

Ogiltigt spel-ID: 369790

Enligt rapporter gjorde AJ en mycket bra träning under gårdagen, var med i topp på varvtiderna och såg väldigt kvick ut. Jag unnar verkligen honom att få lite framgång i dessa sammanhang och hoppas att det inträffar i år. Han har gjort en värvning inför denna säsong vilket antagligen kommer bli ett lyft för honom, han har fått in amerikanen Carl Blomfeldt som motortrimmare och bollplank. Denne man hade del i framgångarna för Tony Rickardsson när han var aktiv runt speedwayovalen och alla vet ju hur det gick för honom! Jag tror detta kommer bli jättebra, som sagt. Förra säsongen i Leszno gick det inte speciellt bra för AJ, han har dock mycket rutin från denna bana eftersom han kör i polska ligan och där har det gått bra när han varit här. Tycker Skybet ligger lite högt både på att AJ når semifinal till 2.25 samt att han når finalen till 6.00.

Ogiltigt spel-ID: 369798

Ogiltigt spel-ID: 369801

Konstigt vore det väl om inte Hampel trivs på denna ovalen, detta är hans hemmabana i Polen då han tävlar för Unia Leszno i polska ligan. Och det såg man också förra året när GP-säsongen gick av stapeln. Han vann tre av sina fem grundomgångs-heat och avancerade rätt enkelt till semifinal, vilken han också vann och avancerade till final. Där tog det dock stopp och han fick nöja sig med en andraplats. Gillar Hampels chanser att avancera till final och att han ska stå i 7.50 som vinnare på sin hemmabana köper jag absolut inte.

Ogiltigt spel-ID: 369786

Bjerre, Bjerre, Bjerre den lilla fjollan. Hur ska det gå för honom i årets GP-sammandrag? Jag vet inte vad jag ska tro, det kan bli allt från succé till pannkaka/platt fall. Förra säsongen tog han sig till semifinal i denna tävling, han vann ett heat i grundomgången. I år känns det som han inte är lika bra, starterna ser väldigt krystade ut och han har inget tryck i åkningen ännu. Kollade igenom heatschemat för kvällens tävling också och tycker det ser relativt svårt ut för honom, inte helt enkelt att börja från ytterbana i ett heat med Sajfutdinov/Hampel/Hancock. Får han en dålig inledning kan detta gå ut över resterande heat han kör. Måste testa detta till 1.80.

Senast redigerad av Overkill den 2011-04-30 klockan 22:04.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat