Ogiltigt spel-ID: 369878
Inget större förtroende för dansken, AJ såg bra ut igår och ska kunna matcha Bjerre ikväll. Och när man får 2.15 så måste jag testa.
Ogiltigt spel-ID: 369890
Holta gjorde en bra insats förra säsongen i denna GP-tävling. Rapporter om att han var tvungen att bryta gårdagens träning pga smärta i sin skadade handled, det räcker för mig för att backa upp AJ här.
Ogiltigt spel-ID: 369891
Holder har varit ruskigt stabil inledningsvis på säsongen och med Holtas handsledsskada så ska Holder kunna köra jämnt med honom. Att man dessutom får +0.5 på aussien känns ännu bättre.
Ogiltigt spel-ID: 369881
Sajfutdinov håller jag väldigt högt i år och han har inlett säsongen bra nere i Polen. Förra året gjorde han en fin insats i detta GP och jag blir inte förvånad om det blir något liknande ikväll från ryssen. Detta är absolut inte en av Hancocks favoritbanor och han bör få det svårt ikväll.
Ogiltigt spel-ID: 369884
Inte alls imponerad av Nicki av det man sett från honom i Elite League. Det är bara att inse att han inte är lika bra längre och det är mycket hjälp från skador som har gjort det till verklighet. När kvällen summeras så ska Sajfutdinov vara några poäng vassare än dansken.
Ogiltigt spel-ID: 369887
Är inte detta skrattretande? Förvisso har båda denna som hemmabana då de kör för Leszno i polska ligan, men att Hampel skulle vara dog till över dubbla pengarna? Nä, det köper jag inte för fem öre. Båda kommer vara med långt upp i resultatlistan ikväll, det räknar jag med. Hampel har inlett säsongen fint, Kolodziej sådär. Förra säsongens GP i Leszno figurerade både i finalen, då kom Hampel tvåa och Kolodziej fyra. 2.02 blir bara så fel IMO.
Detta var alles för ikväll, lycka till om ni hänger på.