Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-30, 18:50   #14
woland
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Jag tycker inte att du ska ljuga. Var ärlig och trevlig så kanske de är schyssta.

Annars så finns det två sätt som du kan få ut dina pengar som jag ser det, 1. att du med hjälp av en jurist kan bevisa att unibet har gjort fel (tex att det gick och lägga ett spel trots att du var dubbelregistrerad.) eller 2 (jag tror stenhårt på detta förslag men inget säkert såklart):

Detta kan kanske fälla unibet och du får dina pengar. Be någon du känner som har ett unibet konto (eller be någon öppna ett konto), spärra sitt konto och sen göra exakt samma sak som dig fast spela för en struntsumma och förlora. Kolla då om unibet betalar tillbaka pengarna för att det gått fel till. Om det inte betalar tillbaka så handlar det om regelrätt bedrägeri. Det skulle hålla i en tvist i rättegång.

Först skrev jag dethär för att jag blev sugen på 5000 om en tips hjälper men vafan ärligt talat jag hoppas verkligen du får dina pengar. Ge dig inte, även om mitt tips inte fungerar så bör det finnas något sätt för dig att få ut pengarna tycker jag.

Lycka till!
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat