Citat:
Ursprungligen postat av performance
|
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 369789
Ogiltigt spel-ID: 369790
Ogiltigt spel-ID: 369798
Ogiltigt spel-ID: 369801
Ogiltigt spel-ID: 369786
|
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 369878
Ogiltigt spel-ID: 369890
Ogiltigt spel-ID: 369891
Ogiltigt spel-ID: 369881
Ogiltigt spel-ID: 369884
Ogiltigt spel-ID: 369887
|
Kvällens resultat blir
-7.99u. Väldigt besviken på AJ's insats denna kväll, såg inte ut att ha någon fart över huvud taget i grejerna.
Att Bjerre skulle sabba återigen, det var ju rätt givet. Så det tänker jag inte ens kommentera.
Holta står för en ruskig insats trots sin skada, imponerande!
Hampel gör ungefär det jag väntade mig att han skulle göra, godkänd ikväll.
Gillade vad jag såg av Holder också, såg jävligt stabil ut och fortsätter sin inledning av 2011 på ett mycket bra sätt.
Hancock gör en fin insats på en bana som han absolut inte gillar, även det imponerar men tror inte han kommer fortsätta på denna vägen över säsongen.
Sist men inte minst, gillade STARKT vad Sajfutdinov visade ikväll! Kommer bli OTROLIGT giftig om han får vara skadefri, skulle vara så otroligt kul att se honom en hel GP-säsong och se vad han kan ställa till med.
Kolodziej såg också bra ut, trots att han åkte ur pga en krasch i sitt sista grundomgångsheat.
Nicki går ju givetvis och vinner så att dansken sabbar spelet på att han skulle gå segerfri genom GP-säsongen, bittert. Rätt säker på att han inte vinner en enda tävling ytterligare i år. Skulle inte förvåna mig.
Jaja, premiären brukar inte riktigt vara min grej, tror jag gått lite minus varje säsong så det är ingen fara på taket.
Nästa destination för GP-cirkusen är Göteborg om två veckor! Det ser man fram emot.