Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-02, 13:09   #6
Philjay

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gefle if - Halmstad
Som halmstad supporter är man självklart inte nöjd med starten av årets allsvenska, inget och då menar jag verkligen inget(!) har gått halmstadsväg iår! Att vi nu åker långa vägen från soliga halmstad till kalla gävle för spel på konstgräs gör ju inget bättre!
2 poäng på årets 5 första matcher ska försökas bli 5, men jag tror absolut inte på HBK ikväll!
1) Våra spaggar* klagar på kylan i halmstad, i gävle ska det som varmast vara 6 grader idag, vilket absolut ej är något possitivt för oss.
2) På konstgräs är förmodligen halmstad svergies svagaste lag. Fråga mig inte varför då dem har en försäsong endast bestående av konstgräs, både inne och ute! Spaggarna har inte spelat på konstgräs innan de kom till sverige och efter matchen borta på norrköpings konstgräs sa dem att det inte går att spela fotboll på just konstgräs.. (norrköping - halmstad slutade 2-0 och vi va värdelösa!) HBKs Facit på konstgräs är skrämmande. på de senaste 15 matcherna, i allsvenskan, har de 1 vinst 2 lika 12(!) förluster! Vinsten kom mot just gefle borta ifjol, men trotts blåa ögon så va de inte rättvist!
3) HBKs målproduktion är katastrofal, 2 mål på 5 matcher är nästan pinsamt!

Iaf, Att spela gefle till 2 gånger pengarna är taget alla dagar i veckan för mig, trotts att jag e HBK supporter!
Att spela u2.5 till 1.7 gånger kalaset är också väldigt värt i mina ögon! Hbks målproduktion är kass, Men dem har ett bra försvar.

0-0. 1-0, 1-1, 2-0 är nog de resultaten som är mest troliga från mina ögon! (Vi kommer vara nöjda om vi får med oss 1 poäng!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat