Ogiltigt spel-ID: 372710
Lindgren Jr har faktiskt sett bra ut inledningsvis på säsongen för Wolves och det känns som han kommer mer och mer. Ikväll är det R/R för Woffinden så det blir antagligen fem heat för Ludde och då ska han plocka minst lika många mot Robson, som för övrigt inte riktigt gått bra på Monmore Green tidigare, trots att han kör som reserv och kanske också får ett extra heat utöver sina fyra ordinarie. Gillar +0.5 på Ludde-grabben och det spelas med medel.
Ogiltigt spel-ID: 372656
Tyvärr droppade denna rätt snabbt efter jag lirat till 1.60, har Swindon som små favs i denna, Eagles +2.5 eller som mest +3.5 känns som en rimlig spread här. När man nu får +6.5 så trycker jag in maxinsats. Ikväll kör Swindon R/R för Stead och jag tror inte de övriga kommer plocka tillräckligt med poäng för att täcka upp hans frånvaro och det kan mycket väl fälla avgörandet i en tät match. Dessutom om Eagles mot förmodan skulle vara tvåsiffrigt ner så finns alltid tacticals för dubbla poäng att ta till och det går att applicera två gånger i matchen med två olika förare i laget.
Ogiltigt spel-ID: 372665
Scott har inte varit över denna total ännu under säsongen trots att han fått sex heat i 4/6 matcher och tror han får svårt även ikväll när han möter t ex Bjarne Pedersen i två heat och det finns andra i Kylmäkorpi men framförallt Bridger som kan plocka poäng av honom. Strax under medel på denna.