Ska försöka mig på att dela med mig av mina spel regelbundet. Detta är min fjärde MLB säsong och jag ligger nog ganska bra med minus totalt men har utvecklats en del och fått en annan syn på sporten och spelande. Förra säsongen slutade på grönt.
Efter en grym inledning på säsongen hamnade jag i en djup svacka, djupast jag varit med om. Tog en paus på ett par veckor och har nu tagit upp spelandet igen med blandat resultat. Ligger några units ner efter första månaden och det är jag nöjd med efter hur det såg ut ett tag.
Haft två bra dagar nu och det är väl de som fått motivationen att dela med mig av mina spel att komma tillbaka.
Det är alltså baseball det handlar. Jag spelar lite annorlunda än de flesta skulle jag tro. De flesta försöker analysera med statistik och diverse saker för att få fram bra spel medan jag jobbar mer med att försöka läsa av linor och publiken. Oftast är jag på andra sidan public. Läser mycket olika forum för att få se vad den allmänna uppfattning om vissa matcher är. Tror det är ett bättre sätt än att bara kolla på % när det gäller public.
Försöker då och då hoppa på heta/kalla lag som streakar(Som Chicago White Sox mot Baltimore Orioles serien som pågår nu) men fokus ligger på linor och att gå emot strömmen. Tror det är jävligt svårt att gå + på baseball genom att "vara smartare" än bookien(det är det i alla sporter). Kanske att Arch kan men han har ju mer information än någon annan
Hoppas jag kan hålla denna vid liv hela säsongen och lyckas få in lite
Spelen kommer pendla mellan 1u och 3u. Standard är 2u.