Citat:
Ursprungligen postat av KP
Thore, ditt konto är helt klart flaggat =))
|
Vad innebär det rent ordagrant då?
Citat:
Ursprungligen postat av KP
Jag loggade in med fel konto för att ta rygg på spelet, detta var ca 7min. Lade in spelet även på min betlist men tryckte aldrig av då jag märkte att jag var inne på mitt limiterade.
Loggade ut och loggade in på nästa "rena" konto och då var spelet sänkt till 1,65.
|
Det var det jag la märke till den här gången, att det gick så snabbt för spelet att bli slashat då jag tror knappt någon rört marknaden för div 4 västmanland på den timmen oddsen legat uppe mitt på dagen. Eller så har dom sänkt taket för hur mycket insatser dom tar emot på div 4 innan dom sänker oddsen. Men vid sådana kraftiga sänkningar så brukar hela marknaden försvinna några minuter.
Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Från och med nu får Thore10 reka spelen till oss småttingar, sen får han och "odds-dödar-KP" gå in och döda oddsen!
|
Haha RobinD, jag är fortfarande semi-grön inom betting. Har lagt 300-800 på mina spel på div 3 och div 4 hittills i år. Kan inte mätas med KPs summor, så oddsdödarbetsen får du skylla på honom
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Det finns ju två möjligheter.
1. Bolagen sätter först oddsen. Sedan börja dom surfa runt på nätet och läser allt som skrivs om diverse matcher i obygden och agerar därefter.
2. Dom vet vem "Thore" är. Hur han går och vad som brukar ske efter att han spelat.
Behöver vi rösta om saken? 
|
Det som talar emot alternativ 1 är ju att jag faktiskt inte har skrivit något om matchen än, så dom har ju ingen ny info att tillgå för att oddset skulle sänkas så kraftigt så pass snabbt.
Och det som talar emot alternativ 2 är ju att jag förra året rekade 3 spel från div 4 och det här var det fjärde för i år, (ligger till och med minus på 4an i år efter 3 spel). Så jag har ju inte levererat under en längre period heller.