Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-04, 19:37   #135
vessl123

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Du är ju en psykiskt sjuk människa, tänker inte lägga ned tid på att skriva med dig om du anser att Pepes direkta röda var korrekt, han träffar ju bollen. Hur fan kan du leva med dig själv?

Det finns inte en enda frisk människa som inte kan erkänna att Barcelona fått enormt många helt sinnesjuka domslut med sig, det vet ni Barca medångssupportrar själva.
Oj vad bitter man kan vara. Är du Real Madrid fan måtro? Och dessa påhopp är de tillåtna här på forumet?

Som jag skrev tycker jag Pepes röda är korrekt då hans satsning är helt vansinnig. Träffar han bollen med en liten bit av hans tå skiter jag fullständigt i, då OM han hade träffat Alves rejält där så hade det varit stor risk för diverse benfrakturer, alltså väldigt FARLIGT spel.

Jag tycker det är bra att sådana vansinniga satsningar straffas hårt varesig det är Real, Barca eller div 4 i Sverige.

Om det nu var så att Messis mål på Emirates var korrekt avvinkat för offside så är det ändå en intressant situation då Djorou tar bollen med handen i straffområdet i samma moment som "offsidepassen" slås. Men som sagt är det många 50/50 situationer, där det är väldigt lätt att se i efterhand vad som är rätt eller fel. Att folk väljer att minnas de domslut Barca får med sig och inte de domslut de får emot sig förstår jag dock inte? Som Barcasupporter minns jag mycket väl det mål Bojan gjorde på tilläggstid mot Inter i semifinalen förra året, som blev felaktigt bortdömt. Jag minns även det offsidemål Inter gjorde i samma match. Detta hade gett Barca en plats i finalen, och eventuellt även segern där då Bayern var hyffsat dåliga.

Men inte skapar jag en tråd på något forum om fusk hit o dit som en trettonåring. Det är bara att acceptera och gå vidare.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat