Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-05, 22:29   #43
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pursey Visa inlägg
De har säkerligen haft en liknande situation, fast med skillnaden att i 99% av fallen när spelmissbrukare med självspärrade konton öppnat upp ett nytt konto har spelaren förlorat sina pengarna igen när de hör av sig och undrar varför de fick öppna konto 2, och med självspärr på sitt gamla konto har säkert några fått tillbaks torskpengarna på konto 2.

Med andra ord är unibet rädda för att folk som är driftiga ser det som ett gigantiskt surebett att göra på detta sättet om de skulle betala ut vinster.


Sen är förstås felet någonstans i deras system som inte slår till när ett namn som är självspärrat inte granskas innan ett nytt konto får öppnas. Samtidigt har du utan tvekan brutit mot en av spelbolagens mest uppenbara regler, så det ser mörkt ut för at få tillbaks något mer än insatsen.

Ett stort lycka till säger jag, här lär du få kämpa.
Intressant det här och jag tar avstamp från detta inlägg. Helt uppenbart har trådskaparen brutit mot flera regler och dom flesta verkar lägga skulden på Unibet. Att kontot skapats under falska premisser och dessutom då han uttryckligen bett om spärr verkar vara av mindre vikt.

Nu glömmer vi hela historien och så ska jag modifiera berättelsen en aning. Ni som tycker att Unibet ska slanta ut tycker väl att Pro_Patria får skylla sig själv nu. Eller?
Spoiler:
Jag har ett enormt problem hos Unibet som jag inte riktigt vet hur jag skall lösa.
Lite bakgrundsfakta.
Hade ett konto i ganska många månader. Hur som helst så förlorade jag lite pengar och gjorde en såkallad "självspärr".....På 6 månader. Men jag blev sugen på att spela igen så jag registrerade ett nytt konto helt enkelt med samma uppgifter (mina egna d.v.s.) .....
Lyckan log inte mot mig och jag förlorade igår cirka 50.000 plus att jag har vissa kuponger som är pågående....

Vad ska jag säga vad skall jag göra?!?!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat