Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-05, 22:33   #44
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Intressant det här och jag tar avstamp från detta inlägg. Helt uppenbart har trådskaparen brutit mot flera regler och dom flesta verkar lägga skulden på Unibet. Att kontot skapats under falska premisser och dessutom då han uttryckligen bett om spärr verkar vara av mindre vikt.

Nu glömmer vi hela historien och så ska jag modifiera berättelsen en aning. Ni som tycker att Unibet ska slanta ut tycker väl att Pro_Patria får skylla sig själv nu. Eller?
Spoiler:
Jag har ett enormt problem hos Unibet som jag inte riktigt vet hur jag skall lösa.
Lite bakgrundsfakta.
Hade ett konto i ganska många månader. Hur som helst så förlorade jag lite pengar och gjorde en såkallad "självspärr".....På 6 månader. Men jag blev sugen på att spela igen så jag registrerade ett nytt konto helt enkelt med samma uppgifter (mina egna d.v.s.) .....
Lyckan log inte mot mig och jag förlorade igår cirka 50.000 plus att jag har vissa kuponger som är pågående....

Vad ska jag säga vad skall jag göra?!?!
Tycker inte din modifierade berättelse förändrar något.

Unibet har släppt igenom ett konto av en registrerad användare som var självspärrad. Oavsett om det blivit vinst eller förlust för användaren är ju felet hos Unibet. Jag vet inte hur det är rent juridiskt, men självspärren måste ju vara en serivice och inte något unibet ska hållas ansvariga för om användaren lyckas skapa ett nytt konto?

I min värld får Unibet i detta fall dega och i din modifierade berättelse får personen söka hjälp och se sina pengar försvunna.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat