Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 09:16   #1
Pacman
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Dagens fotboll 6/5


Så till dagens fotboll då, blir några spel från Veikkausliiga igen då.

RoPS vs Jaro 2:a

Mer information om denna finns i min dagbok så orkar inte paste:a in allt igen utan ni kan kolla där.

Honka vs JJK O2.75

Samma sak här, finns mer information om denna i min dagbok.

Honka vs JJK 1:a (-1) 2.29 Pinnacle.

Har gått och väntat på att denna ska stiga lite och nu har den hamnat på en bra nivå, raka ettan har gått från 1.57 till 1.70. Fyller på med lite mer info som inte finns i dagboken.

Som jag skrev tidigare så öser ju Honka in mål och speciellt då hemma, tre senaste hemma i cupen slutade med vinst och siffrorna var 2-0,2-1,3-0.
Mittfältaren/anfallaren Demba Savage (7 mål i cupen) samt anfallaren Dudu (4 mål i cupen) kommer att ställa till oråd för gästerna, skulle inte förvåna mig om Demba sätter två idag faktiskt.

Man har även duktige Ilari Äijälä på mittfältet som går med upp i anfallen och är livsfarlig om han får chansen, har han gjort 7 mål hittils i cupen.
Enda orostecknet är väl att man har gamla AIK rejecten Toni Maanoja i målet men han har faktiskt spelat upp sig till en bra nivå igen efter sin period i Sverige.

Skadeläget är rätt bra för båda lagen, Honka saknar försvararen Hannu Haarala och mittfältaren Valmir Seferi. JJK saknar anfallaren Babatunde Wusu och målvakten Mihaly Szerovay.

Så hoppas som sagt på en målrik match och tar en push om det bara blir 1-0 eller 2-1 då, bra odds på denna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pepphe (+1), performance (+1)

Senast redigerad av Pacman den 2011-05-06 klockan 09:18.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng