Citat:
Ursprungligen postat av _ekan_
Har inte tid att sitta och skriva ihop en rek nu men jag kan verkligen rekommendera spelet på Örebro idag mot Kalmar.
Kalmar är svaga borta med två lika och en oavgjord, Örebro har gått lite knackigt men har siktet inställt på topplacering medan Kalmar inte har några större ambitioner iår och är nöjda om de får vara kvar i allsvenskan.
Inför dagens match saknar KFF sin viktigaste spelare Daniel Sobralense vilket kommer vara en nyckelfaktor till förlusten idag, kalmars andra brassar är inte samspela ännu och presterar inget vidare.
Kommer spela Örebro som vinnare samt under 2,5 mål då båda lagen har väldigt bra målvakter och jag tror det blir en ganska chanssnål match.. 1-0 eller 2-0.
Ettan finns till över 2,20 och ska tas alla dagar i veckan tycker jag.
Lycka till från en inte så passionerad Kalmarbo.
|
Vill bara informera om att att det verkar som om både Haddad eller Gerciz är borta ikväll för Örebro om man ska tro dem som hänger på Svenska Fans. . Därför är det tveksamt att spela på Örebro ikväll enligt min mening. Däremot känns underspelet intressant. Oddset har dock droppat en del, men går att hitta på expekt till 1.7.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Sonny den 2011-05-06 klockan 18:25.
|