Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 21:38   #65
Pro_Patria
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

... och ni som betvivlade mig, här kommer ännu ett bevis.
Jag kopierade det du skrev Wagner innan du vet det med att du kan undgå självspärren genom att elektroniskt eller skriftligt begära det.
Det avfärdar Unibet med, jag citerar
Citat:
Denna regel pekar på det faktum att våra regler och villkor, då de blivit översatta till andra språk än engelska, enbart ses som informativt och är inte i alla fall i enighet med de ursprungliga och regelriktiga villkoren för spelare hos Unibet.
Med andra ord gäller inte dom svenska reglerna utan enbart dom som är skrivna på "det ursprungliga språket engelska" Så om man inte är engelspråkig utan säg ryss så gäller inte dom reglerna som står där på ryska i och med att det har blivit översatt. Så alla som inte kan engelska kan inte ta del av Unibets regler....

bra unibet Hoppas ni förstår mig nu....


Hej Peval,
tack för att du kontaktar Unibet.

Jag förstår den poäng du försöker understryka i ditt föregående mail till oss. Dock är dessvärre den medsända informationen något bristfällig.
Med anledning av detta har jag i detta email skickat med den/de regler som styrker vad min kollega tidigare i denna mailkonversation påpekat.

18.1
The Unibet Rules as published from time to time in English govern this Contract.
Translations into other languages are made as a service and are made in good faith.
However, in the event of ambiguity between the English version and a translation,
the English version has priority over any translation.

Denna regel pekar på det faktum att våra regler och villkor, då de blivit översatta till andra språk än engelska, enbart ses som informativt och är inte i alla fall i enighet med de ursprungliga och regelriktiga villkoren för spelare hos Unibet.

Vidare kopierar jag även in den regel som vi publicerat under samma paragraf men som skrivits på det ursprungliga och, som bevisat, regelrätta språket engelska:


2.12
An Account Holder may, in the Unibet account settings: (a) set a limit on the amount the Account Holder
may wager within a specified period of time; set a limit on the losses the Account Holder may incur within
a specified period of time; exclude the Account Holder from playing for a definite period of time.An Account
Holder who has set a limit as above in (a) and may change or revoke the limit in the Unibet account settings.
Increasing or revoking a limit has effect 7 days after Unibet has registered the change.Decreasing a limit has
effect immediately after Unibet has registered the change.Unibet shall not accept a wager from a player contrary
to a limit or exclusion set by the Account Holder as above.

Jag hoppas att denna information är av önskad auktoritet och att du erhållit svar på de förfrågningar du tidigare haft.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Är du nöjd med vårt svar? Meddela dina synpunkter genom att klicka här, och ta chansen att vinna 1000 kr!


Skulle du ha ytterligare frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss igen.

Med Vänliga Hälsningar,
Niklas
Unibet Support

Senast redigerad av Pro_Patria den 2011-05-06 klockan 21:46.
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat