Ämne: Hockey VM
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 21:58   #37
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Blir ett lir på Slovenien i morgon. 1.74 fick jag det för på Betfair. Lär dock finnas högre, hittade bl.a 1.80 på Betsson.
Österrike har verkligen INTE spelat bra, i alla fall inte resultatmässigt (någon som sett någon match?). Av att döma från resultatet så spelar de utan hjärta, spelar inte för varandra. Inte så konstigt med tanke på att folk kommer från en plastklubb som *** **** Salzburg.

Skulle kunna uttrycka mig grovt här, men jag skippar det. Österrike har verkligen inte haft någonting att hämta i denna turnering och moralen lär knappast vara på topp. Kan knappast se att de kan spela till sig poäng mot Slovenien som har krigat på riktigt bra!

Tankar?

Funderar även på Ö5.5 mellan Vitryssland-Lettland i morgon. Har trott på Lettland genom hela turneringen. De har trots allt 14 spelare från samma lag, så sammanhållningen i laget borde vara bra, samt att de borde vara samspelta. De har dock inte gått riktigt lika bra som jag trott, men i morgon hoppas och tror jag att de kan panga in 3-4 baljor, samt att vitryssland säkert kan sätta 2-3 också.



Jag har verkligen, rent utsagt, spelat SKIT denna turnering. Men men, kan väl knappast förvänta mig någon succé efter att ha spelat i ungefär ett halvår. Det gäller väl att försöka värdera spelen noggrannare, samt att jag skulle safeat mer på spelen.
Skönt att få skriva av sig, även fast ingen bryr sig.

Trevlig helg.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat