Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 23:23   #264
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Oh fy fan vad less jag blir på UK.Båda spelen skulle vid normala omständigheter suttit, men Bees slarvar bort den givna storsegern genom att få stopp på cyklarna och bli uteslutna i flera heat på givna poängpositioner.För att citera killen som sköter liverapporteringen;"Bees have done their best to mess this meeting up"...

Och i London så var den i vanliga fall perfekt preparerade banan ett stort skämt ikväll.Det var så svårkört att man fick sladda efter varje heat,och det blev lotteri av det hela.Lakeside vinner reservmatchen med 13-4,och vinner matchen med 48-42.Pooles Dennis Andersson som har legat på 8-10 poäng i varje match hittills tar 3 poäng på 5 heat.

Känns som att det är läge att ligga lågt på UK-fronten ett tag,för att istället försöka tälja guld i elitserien.
Alltså, det känns som det just nu är mest tillfälligheter som gör att spelen bränner på löpande band i UK, det måste ju vända till slut och då kan jag lova dig en sak, eddieh! Då har vi hur mycket goodwill som helst att ta av variansen när den slår till.

Har ju inte lagt något i ES ännu, får se om man hittar något på tisdag. En del intressanta möten då IMO.

Btw, måndag kväll. Då är jag bänkad till 110%!!!! Pirates/Bees på Wimborne @ Sky Sports, VILKEN MATCH!!! Ryktet går att gästerna redan arrangerat Scott som gäst istället för "givne" Bomber. Hört det också?

Är en match från UK imorgon 20:30 mellan Eagles/Stars, slår variansen till redan då?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), jonas326 (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat