Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-07, 07:20   #12
criba

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 557
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg

Fraternity Party är en kuse jag tror mycket på i avd1 med. Funderar på ett platsspel på den. Lär få en kanonresa.
5 Fraternity Party Vinnare: 22.00 Plats: 3.75 hos B365
Ser det som Galopp emot bara.
Tror du hittat ett riktigt bra platsspel där då hästen blir klar för V75-finalen under Elitloppshelgen om han är bland de 3 första (har 8 poäng nu). Finns ingen bättre skickad än Örjan för att köra för en viss placering.

Tror personligen att 6 Alvena Pampas brakar till spets och vinner loppet därifrån för Jorma släpper säkert med 1 Victory Hill vilken spetsar först. Tycker inte alls att vare sig häst eller kusk var så dåliga senast på Solvalla. Att gå rekord 12,7 på det sättet med en dryg sista kurva och utvändigt lopp var jättebra. Kusken känns bara oddshöjande för mig och idag tror jag inte han håller igen från start vilket var beordrat från Per Lennartsson senast. Tacksamt att han inte blir favorit och även om 2 Staro Allentown såg fin ut senast så är detta lopp betydligt tuffare och han har dummat sig tidigare bakom bilen. Dessutom har jag för mig att spår 6 är rätt bra på Örebro även efter att man flyttade fram startlinjen. Tidigare var det ju det bästa spåret. Nåja spets & slut på korta upploppet direkt alltså och Spelarservice,morsan och en himla massa Harryspelare borta direkt,hehe med en väl avvägd spik. Nåja, det är ju avdening 1 så man hinner ju ta del av värmningen där men verkar allt som det ska så blir det spik Martens.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat