Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-09, 12:14   #1
David_9

David_9s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 195
Standard

David_9 vill gå från pojke till man - Tvåvägsspel

Tja!

Det här kommer bli en jävligt spännande dagbok kan jag lova, förutsatt att den håller sig alive and kicking.

Som nybliven 18-åring har jag i princip ingen erfarenhet alls av betting, har väl omsatt ett par hundra totalt på sin höjd. Under de senaste månaderna har jag dock försökt sätta mig in i saker och ting fungerar (utan att ha spelat själv) och har nu lite koll på vad units, överodds och det mesta andra är för något.

Idag beslutade jag mig för att ta steget och göra en för mig hyfsat stor insättning, 500 kronor. Pengarna lades på NordicBet eftersom det är det enda bolaget jag har någon som helst erfarenhet av. Har hört här på Sharps att Betfair är väldigt omtyckt men anser att detta är för komplicerat för mig i nuläget. Fick även en bonus på 500 kronor och har med andra ord 1000 kronor att spela för. Vet att ett riktigt bra sätt att bygga en rulle på är att utnyttja bonusarna på diverse bolag och "förlora" över vinsten till Betfair, men det ekonomiska svängrummet som behövs för det finns inte i mitt fall.

Hittade för ett tag sen en gammal post där iCash (om jag minns rätt) länkade till en guide av Tony Stoffo, där jag blev introducerad till spelsystem som 2-6 och Baseball Underdog System. Detta intresserade mig mycket och även om jag inte kan någonting överhuvudtaget om baseball och knappt har sett en match tidigare kände jag att detta lät spännande.

Med andra ord tänkte jag göra ett försök på detta. Jag kommer i princip alltid rygga andra, ibland så mycket att det kanske upplevs som störande. Sporterna kommer framförallt vara tvåvägsspel, allt som oftast MLB. Jag kommer att spela enligt 2-6-systemet och kommer inleda varje sexa med 0,5u, det vill säga 5 kronor (om det inte framgått tidigare så görs allt detta med enda syfte att lära sig, inte tjäna pengar).

Hoppas kunna uppdatera tråden och fortsätta lära mig så regelbundet som möjligt, men lovar ingenting. Har en månad kvar till studenten och kommer ha fullt upp med det!

Alltså:
1000 kronor på NordicBet
2-6 med #1 @ 0,5u
Rygga tvåvägsspel, framför allt MLB

- - - NU BEHÖVS ERAN HJÄLP! - - -

Jag vill ha all hjälp jag kan få. Allt som eventuellt skulle kunna hjälpa mig på minsta lilla sätt är oerhört uppskattat. Upplever ni att något av det jag planerat skulle kunna göras på ett bättre sätt, SÄG TILL. Tack på förhand!

Peace!

// David_9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stampe (+5), Bozze (+1)
David_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat