Ämne: Hockey VM
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-09, 13:35   #46
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Går verkligen inte att låta bli Kanada till 2.06. Fick det på betfair igår kväll. Vet inte oddset nu, men det bör väl ligga där någonstans.

Det spelar ingen större roll hur denna matchen slutar då båda lagen är klara för kvartsfinal. Kan visa sig vara värre att vinna gruppen än att sluta 2:a då man kan få möta Ryssland i kvarten.
Sverige vilar Fasth som gjort det förjäävla bra så långt i turneringen, istället kommer Ersberg in som saknar matchtempo.
Båda lagen är som sagt klara för kvartsfinal, så motivationen kanske inte är på topp hos nåt av lagen, dock är det ju mycket snack om att kanadickerna alltid ger allt, så jag väljer att tro på det idag...

Känns som ett riktigt bra spel på förhand i alla fall.

Kör även ett spel på Ö5.5 mål till 2.07 på betfair. Blir nog bra fart i spelet idag med intensiv och hög forechecking. Kanada som har gjort flest mål i turneringen och Sverige som gjort näst flest.
Håller faktiskt inte med dig här. Det ryktas om att Sverige "vill" inte vinna. Men det vill inte canada heller. Jag ser det som en tråkig match där båda lagen inte kommer gå för mycket framåt. Tippar på en målfattig match, men vilade spelare.
Ryktet säger att Canada är ett lag som ändå ger allt. Men gör dom verkligen det? Försök minnas en match.

Dessutom, 2 offensiva lag som möts tenderar väl att sluta utan ett målkalas?

Under 5,5 har jag själv spelat. Lycka till!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat