Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-09, 19:02   #268
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 379983

Har vridit och vänt på denna ett bra tag nu och har kommit fram till att Pirates ska täcka ATS ikväll mot Bees som är rejält vingklippta då de saknar supertalangen Pawlicki som skadade sig i helgen när han körde i Polen. Det blir R/R för honom och de som är tillgängliga att köra i hans frånvaro är alla (Larsen, Fisher, Kennett samt de två reserverna Auty & Sweetman) i truppen förutom gästföraren Nicholls som kör för skadade Andersen.

När jag går igenom lagdel för lagdel så ser jag inte var Bees ska kunna ha ett övertag egentligen. På ordinarie är det tung fördel Poole som har Holder & Ward i tipptopp-slag och båda kör som i trans atm! De ska även ha en edge på reserven med Andersson/Hefenbrock kontra Auty/Sweetman. Om vi ska dra det lite längre, närmare bestämt tillbaka till förra säsongen, där dessa två möttes i Grand Final om titeln i Elite League i ett dubbelmöte. Bees säkrade titeln på Wimborne, framförallt genom att en viss Pawlicki lekte i returen med sina 16 poäng på sju heat och var gudomlig tillsammans med en annan speciell förare i Chris "Bomber" Harris som även han var äckligt vass! Iochmed detta är jag rätt säker på att revanschlustan finns där någonstans och kommer infinna sig när matchen drar igång.

Nä, tycker Lads är fel ute här och linan har flyttats uppåt på t ex Nordicbet från -17.5 --> 19. Litar faktiskt mer på Skybet i detta fall och de erbjuder -18 (3-way).

Payback is a bitch and tonight it will bring Coventry down!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat