Ämne: Riksdagsparti
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-10, 09:59   #25
sskssk

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
Kan någon som har röstat på SD förklara för mig varför denne röstat som den gjort? Jag vill gärna veta vad som exakt får en människa att rösta på detta parti? Skulle gärna vilja få en vettig förklaring på vad de står får och vad de konkret har för förslag som kommer att göra Sverige till ett bättre land än vad det är idag.
Jag röstade på SD.

Anledningen: Pappa till 2barn och fru som är invandrare.

Edit

Ditt enimenta inlägg förtjänar faktiskt ett mer utförligt svar. Vad dom står för? Testat att kolla in deras partiprogram? Eller varför ens bemöda sig? Du har väl redan din uppfattning klar, och din uppfattning brukar väl oftast stämma så varför skulle den inte göra det i frågan SD? Vad dom har för "konkret har för förslag" till att göra Sverige till ett bättre land än vad det är idag? Vad sägs om:

http://tinyurl.com/5v2l2l8

En trygg och värdig ålderdom!
Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet!
Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor!
En ansvarsfull invandringspolitik!

Och NEJ innan nån skenar iväg, jag tror inte att allt helt plötsligt blir edens lustgård om SD får 51%+ och att dom kommer att hålla allt dom lovat, men jag tycker dom står för en jävligt sund politik.

Och nu käre Fredo, eftersom du hade lite frågor och gärna ville ha en förklaring från nån som röstade SD så hoppas jag, du kan ta dig tid till att svara på några motfrågor.

Varför vill du just avkräva ett svar från en SD? Varför avkräver du inte konkreta förslag på att göra SWE bättre från någon MP eller FP? Vaför denna fixering på SD?

Vad är själv din uppfattning av SD? Vad är dom för några och vad står dom för?

Tycker du Sverige/dom etablerade partierna har fört en seriös invandrings/integrationspolitik dom sista 20-30åren?

Senast redigerad av sskssk den 2011-05-10 klockan 12:21.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat