Ämne: Riksdagsparti
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-10, 12:27   #28
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
Kan någon som har röstat på SD förklara för mig varför denne röstat som den gjort? Jag vill gärna veta vad som exakt får en människa att rösta på detta parti? Skulle gärna vilja få en vettig förklaring på vad de står får och vad de konkret har för förslag som kommer att göra Sverige till ett bättre land än vad det är idag.
Har tidigare röstat på M för att de ligger närmast mig åsiktsmässigt, dock blev nog droppen för mig när jag tidigare från "högerhållet" hört om deras motstånd till lagar som FRA (som Bodström vurmade för) och IPRED, för att sedan direkt när de har makten införa det. "Höger" och "vänster" i Sverige är något av ett skämt, och det inser man rätt snabbt när man kollar ett par år tillbaka på tidigare vallöften.

Röstade f.ö PP i EU-valet.

Anser även att Sveriges invandringspolitik är helt åt helvete, och ja, det märks på lokal nivå. Lillebrorsan som är 10år yngre än vad jag är vägrade att gå på samma högstadieskola som jag och brorsan gick på, eftersom den tydligen har förvandlats till ett invandrarghetto.

Jag tror inte att SD är något ultimat parti som kommer revolutionera Sverige, utan man kan väl mer se det som en missnöjesröst, samt ett försök att få de andra partierna att inse att dagens invandring måste reformeras.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat