Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-10, 21:37   #36
DamageINC

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av David_9 Visa inlägg
Ikväll blir det två La Liga-spel signerade RobinD, som på både gott och ont ser ut att bli en slags ledstjärna för detta projekt.

Det första är Ö 2,5 på Racing - Atletico. Att RobinD väljer detta som ett B5-spel är tillräckligt för att vinna min tillit, och jag ser ingen anledning att tvivla på hans omdöme.

Det andra spelet är U 3,5 på Real - Getafe. Detta spelades främst på grund av att NB hade ett rätt schysst odds, 2.0, men en ytterligare faktor är att Real i praktiken inte har mycket kvar att spela för medan Getafe i högsta grad är med och kämpar för att undvika nedflyttning. I och med det kan jag tänka mig att det är en målsnål tillställning att vänta.
Bara så du vet så har RobinD spelat U3.75, dvs halva insatsen tillbaka om det blir 4 mål, medan du torskar allt vid samma resultat. 2.00 på U3.5 står sig inte så väldigt bra jämfört med övriga marknaden heller. http://www.oddsportal.com/soccer/spa.../#over-under;2

Men det är bara att hoppas att RobinDs känsla är såpass bra att den håller sig under 3.5 och no harm done