Aldrig att jag försöker mig på att tippa en semifinal igen! Hur fan gick Grekland vidare, killen som gjorde halva låten kunde ju inte ens snacka utan att tappa ton! Island gjorde århundradets tråkigaste låt och gick vidare. Nog för att de väl fick några sympatiröster för historian men det ska väl inte räcka ändå eller? Ryssen måste ha råpluggat Kreml High inför sitt nummer, Johnny Tex kan slänga sig i väggen. Den som överraskade med att inte gå vidare var den i början "Boom boom chaka chaka". Fastnade i skallen på mig iaf så jag fick för mig att den kunde gå en bra bit.
Det enda jag tar med mig är att Finland faktiskt borde ha en hyfsad chans på det hela, arenan jublade som mest efter det numret och jag håller med faktiskt (det kan ju iofs bero på den skrala konkurrensen). Finnen står i 17ggr på bet365 nu, jag hade huggit på allt över 12!
Bara jag som inte förstår varför Bosnien är så inihelvete favorittippade inför andra semin? 9ggr på att inte kvala låter kanon med tanke på låten och den handikappade engelskan han sjunger med. Orkar dock inte lyssna igenom bidragen ordentligt så jag avstår. Är genomsnittet lika uselt som igår borde de väl gå vidare utan större problem.
Nån som minns vad Portugal att inte kvala stod i igår förresten? Allt över 1.001 borde varit överodds om man hört låten och sett scenshowen(?) i förväg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|