Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-11, 21:00   #75
Pro_Patria
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 112
Standard

Hej Peval, jag har inga svårigheter i att höra det löjliga i detta och vi har av denna anledning samt för att undvika framtida misstag bett om en korrigering i de Svenska reglerna. Dock är detta en punkt som talar för dig medans det är desto fler som talar emot. Att du går vidare med ärendet är inget vi kan påverka och helt upp till dig. Till framtiden rekommenderar jag dock att du inte länkar till trådar där du diskuterar hur du ska försöka lura oss.

Det är i grund och botten du som valt att stänga ner ditt konto för att du inte ansåg att du skulle spela på vår sida, av personliga skäl. Om du då skapar ett nytt konto och spelar på detta kan vi givetvis inte göra annat än låsa det så fort vi upptäcker detta. Att du har stängt ditt konto under en tidsbestämd period betyder inte att ditt konto är raderat, och därför håller inte ditt argument om att du inte hade två konto.

Att vi ska kunna blockera dig från att skapa nya konto är svårare sagt än gjort då det finns runt 4.5miljoner på kunder hos Unibet och du inte är ensam om ditt namn. Det vi kan blockera är din mailadress samt så får vårt system utslag i säkerhetskontrollen när du försöker göra uttag till en bank registrerad på ett redan befintligt konto. Om vi hade betalat ut vinsten öppnar det gratischanser för väldigt många spelare att kunna "spela gratis" genom att göra insättningar och sedan kräva tillbaka förlusterna alternativt plocka ut sin vinst. Att detta är ett ohållbart koncept bör inte förklaras vidare.

Du har dessutom godkänt regler och vilkor för självavstägning samt regler och vilkor för Unibets hemsida när du blev medlem.

Jag har sympati för dig då jag vet att du är en trevlig person och det hade svidit även för mig att bli av med en stor vinst. Dock måste du vara ärlig mot dig själv och inse att du begått flera regelbrott under tiden du inte ens skulle spela på vår sida. Mitt förslag till dig är att vänta tills din självavstägning är över och därefter försöka få tillbaka dina insättningar samt spela vidare på ditt huvudkonto.

Jag önskar dig en trevlig dag och hoppas att du har tur i spel på ditt riktiga konto när det öppnas upp.
Pro_Patria är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat