Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-12, 08:54   #1
GameSetMoney
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 97

GSM tippar tennis!
Stats: 3 - 3 - 1
ROI: 95.38%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

2011-05-12 P.Starace - A.Murray (Tennis)



Datum: 2011-05-12
Tid: 15:00
Sport: Tennis
Land: Italien
Liga: Tennis
Match: P.Starace - A.Murray
Period: ft

Spel: P.Starace +4Game
Insats: 8.50
Odds: 2.090
Bolag:


Motivering:
Starace - Murray motiveringen (två spel):

1. Starace spelar på hemmaplan och publiktrycket kommer vara riktigt bra. Fansen i Rom lever sig in i matcherna otroligt bra och när en av deras egna spelare lirar så lyfts han allt som oftast av publiken. Idag är inget undantag.

2. Starace satsar stenhårt på denna turnering. Han har laddat upp för denna tävling en vecka i förväg. Att kunna ladda upp på detta vis i lugn och ro det ger mer än vad man kanske tror då han bla redan är mycket bekant med underlaget, arenan och bollarna.

3. Starace har sett riktigt bra ut här i början genom att slå två väldigt bra spelare i Dolgopolov och Troicki. Formen är där, kanske bättre än på länge.

4.Murrays form är ett stort frågetecken. Grus är heller inte hans underlag.

5. Jag ifrågasätter Murrays vilja, hur mycket vill han egentligen vinna idag? Tror inte att han är motiverat till det yttersta, dessutom väntar Franska Öppna snart. Starace däremot han kommer vara tänd och fokuserat till max.

Tycker mina två spel känns bra och jag kan faktiskt se Starace vinna denna match. Oddset 3.7-4.0 för en italiensk vinst ser jag därmed också som mycket spelbart men det blir istället ett par handicap spel från mig. Jag fegar lite.

Förutom 4+ Game spelet så även detta:
2011-05-12 15:00TennisP.Starace vs A.Murray +1.5Set FT 7 2.200

Senast redigerad av GameSetMoney den 2011-05-12 klockan 08:59.
GameSetMoney är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat