Hej!
Hur upplever ni spelbolagens hemsidor i användarvänlighet, överskådlighet och design och dylikt?
Alla åsikter uppskattas, så rosa och risa.
Exempelvis kan jag uppskatta att på
Svenskaspel, så kan man kryssa i massor av spel utan att de försvinner om man nu får för sig att inte lägga spelet direkt.
Däremot så ogillar jag att det ska vara så omständligt. Till exempel om man bara ska kolla på
dagens spel(lången) så blandar de alla spelen oavsett sport, sen när man kanske väljer fotboll så delas de upp efter liga och dylikt, istället för blanda allt i en gryta som innan. En petitess möjligtvis men störigt är det. Positivt att man kan livspela parlays. Negativt är dock deras skitodds. Finns säker mycket mer att poängtera och kommentera, men det var lite därifrån.
Har ett
Expektkonto också. Upplever den som mycket användarvänlig och överskådlig. Man kan spara ett urval av sina favoritsporter/spel som man kan snabbklicka på. De har spel som liknar Stryck- och Europatipset samt bomben, kostar mindre men samtidigt mindre vinst. Det mindre roliga med sidan är deras Livespel och att man kan bli utloggad efter en kort stund och ibland lite mer frekvent, trots att man nyss loggat in, bugg, något som jag klagat på hos dem flera ggr.
Har ett konto hos
Betclic också men har inte riktigt bekantat mig med sidan. Bara utnyttjat ett riskfritt spel därifrån som jag gick med vinst, annars inte så mycket mer.
Er tur.